woensdag 21 maart 2012

Kort maar krachtig...

Dat waren de twee voorbije winterduatlons die ik in maart nog meedeed. Dit uiteraard in vergelijking met de Helse afstanden. De ene in Putte, de andere in Geel-Bel. Afstanden waren respectievelijk 3,5-22-3,5 en 4-24-4. Wat was nu het resultaat, beide wedstrijden in 1u30 afgelegd. Wel gezegd dat het parcours in Putte iets technischer was. Maar in Geel zat ik buiten alle verwachtingen (ik had namelijk last van een pijnlijke knie) toch vrij goed. Misschien kwam dit ook door dat er familie langs de kant stond en 'aangetrouwde' aan de start. Niet dat ik Pieter R. zou kunnen volgen... Proficiat ook langs deze weg Pieter met je knappe tweede plaats. Beide wedstrijden staan volgend jaar ook terug op de agenda.

Zeker de 'thuis'duathlon van Putte, omdat ik zoonlief Senne nog eens wil zien glunderen aan de startlijn en zien blazen aan de finish. Wel, hij heeft dat fantastisch gedaan! Er stond toch wel een fiere papa langs de zijkant.



1 opmerking: