woensdag 12 december 2012

Nog...

... iets meer dan een week, en het is zo ver.


Voor mij dan toch! De Hel van Kasterlee. Voor zij die mij willen aanmoedigen, uiteraard is dit geheel vrijblijvend, zet ik hier een plannetje bij alsook een tijdschema, maar dit kan natuurlijk wel enkele minuten verschillen met het ideale (zowel in de positieve zin, maar zeker ook in de negatieve).  
Het zal sowieso zwaar worden, vooral het fietsonderdeel, modder en wind zullen veel bepalen. Ik reken ongeveer 1 uur per fietsronde, maar daar kunnen gemakkelijk 5 minuten bij maar ook (iets minder gemakkelijk 5 minuten af).
Ideaal:
08.00u: Start 15K run
09.08u: aankomst 15K run
09.12u: start mtb
09.35u: passage bevoorrading mobilhome
09.45u: passage bevoorrading mobilhome
10.12u: passage sporthal aanvang ronde 2
10.35u: passage bevoorrading mobilhome
10.45u: passage bevoorrading mobilhome

11.14u: passage sporthal aanvang ronde 3
11.37u: passage bevoorrading mobilhome
11.48u: passage bevoorrading mobilhome

12.20u: passage sporthal aanvang ronde 4
12.45u: passage bevoorrading mobilhome
12.55u: passage bevoorrading mobilhome

13.30u: passage sporthal aanvang ronde 5
14.00u: passage bevoorrading mobilhome
14.10u: passage bevoorrading mobilhome

14.40u: aankomst mtb sporthal Kasterlee
14.45u: start 30K run
16.05u: passage sporthal Kasterlee
17.30u: aankomst op de rode loper in de sporthal van Kasterlee

Straat van de Sporthal Kasterlee, Duineneind. Straat waar mobilhome staat: waar Kastelsedijk samenkomt met Boheide (dit is een zwandweg vlakbij Prinsenpark, grondgebied Geel (voor de gps)) 
Er is een bbq-stel voorzien dus u kan uw eigen worsten en burgers meenemen en mij met de geuren ondersteunen. 



Ik wil nog wel even benadrukken dat dit ideale tijden zijn. Regent het die dag: tijd erbij. Waait het die dag: tijd er bij. Regent het en waait het: iets meer tijd er bij. Materiaalpech: afhankelijk van, tijd of veel tijd er bij. Een combinatie van de drie voorgaande: heel veel tijd er bij!! Over sneeuw en ijs spreek ik mij voorlopig nog niet uit.
Bedankt voor uw tijd!

Groeten

Pieter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten