woensdag 21 december 2011

We zien wel...

Al een hele tijd speelt er in mijn hoofd het idee om een blog op te starten. Ik was vroeger wel niet de primus van de klas in het schrijven van opstellen, maar we zien wel ...
Ik denk dat ik dit doe om een beetje een idee te krijgen van wat ik eigenlijk allemaal uitspook.
Op deze blog zullen voornamelijk mijn sportieve activiteiten neergepend worden. Omdat sport een heel groot deel van mijn leven bepaald en eigenlijk altijd al bepaald heeft. Sport vraagt energie maar geeft ook energie.
Uiteraard speelt mijn gezin een hele grote rol in mijn leven en zal ik daar ook op regelmatige basis wel iets over neerpennen. Een gezin vraagt energie maar geeft ook energie.
Weet je, we zien wel...

1 opmerking:

  1. Leuke start. Al direct een mooie familiefoto erbij, en wat de rest brengt... dat zien we wel!

    BeantwoordenVerwijderen