vrijdag 30 december 2011

Oktober 2011

Weer heel wat gelopen de afgelopen weken. Het was nodig want ik stond voor mijn 2de marathon, Amsterdam. Deze keer liep ik de wedstrijd niet voor mijn eigen tijd, maar voor die van maatje Dimi E. Ik ging hem vergezellen tijdens deze 42K. We maakten er een gezellig weekend, dit werd mede mogelijk gemaakt door gastheer Bram DM en gastvrouw Shanthi P. Zaterdags een gezellige wandeling in de stad, perfecte opwarming voor het geen dat komen zou. 's Avonds een pasta en redelijk vroeg onder de veren.
Volgende ochtend, 6u00, vroeg aan de pasta om tijdig aan de start te zijn. Veel volk aan het Olympisch stadion, om half 10 het startschot, tegen dat we de startlijn passeerden waren de eerste al een kilometer of 5 weg. Onderweg veel volk, ook bekend volk: mijn vrouwke, Bram & Shanthi, Noemi (vrouwke Dimi), papa & mama Bram, papa & mama Dimi. Deze leuke bende kwamen we wel meer tegen langs het parcours. En wij, lopen maar. Mooi weer, leuke omgeving en veel animo... Dimi wilde beter doen dan in Antwerpen en ik zou hem er zo veel mogelijk doorpraten. Voor mij was het ook een uitdaging, langer dan 4u30 lopen. Maar het ging vlot, het enige probleem dat ik had, was dat ik veel vocht opnam maar weing uitzweette. Gevolg: nieuw werledrecord wildplassen (15 keer/42k). Uiteindelijk konden we VIEREN, onze tijd was: 4u44min44sec. Mooi resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten