zaterdag 31 december 2011

November 2011

Stillekens aan komen we dichter bij mijn sportief hoogtepunt van 2011: de Hel! November was een maand van kilometers vreten, zowel met de fiets als met de Lunarglides. Verschillende tourtochten vertrok ik van thuis uit, zo kwam ik regelmatig aan MTBtochten van +90K. Ook veel combinatietrainingen stonden op het programma.
Toch schreef ik me nog in voor een wedstrijd. De 1/2 marathon van Kasterlee, een offroadloop. Alweer door vrouwlief en kids kon ik een mooie prestatie neerzetten. Ik liep de 21K in 1u30, dit in trainingsmodus. Ook het feit dat ik van Kasterlee nog met de MTB naar huis ging rijden, deden me toch een beetje ingehouden lopen. Alles voelde goed aan en mentaal gaf dat ook een goed gevoel. We zijn er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten