woensdag 21 december 2011

Januari 2011

Januari 2011
Een nieuw jaar, nieuwe voornemens. Ik heb altijd gezegd: "voor mijn 40ste wil ik een marathon lopen". Awel ik ben in januari 2011, 34 jaar en schreef me in voor de Antwerp marathon. Opdracht volbracht! Op papier dan toch. In praktijk zou er eerst veel gelopen moeten worden, heel veel. Probleem, wanneer ga je lopen: 's avonds na het werk, na dat de kids in bed liggen? Mijn vrouwke zou daar na een tijdje denk ik ook wat problemen mee gaan hebben. Het is niet dat ik een 'kwaai' madam heb hoor, in tegendeel, ze steunt mij steeds ten volle. Oplossing: combineren, ik loop naar het werk en terug. Enkele rit is 7K, dus minsten een mooie 14K per loopdag. Uiteindelijk dreef ik de 'terug-naar-huis-loopjes' op tot minstens 12K.

1 opmerking:

  1. Nog straffer: bij de tweede commentaar moest ik het doen met 'bakkes'!!! Zou ik nog wel verder lezen...???

    BeantwoordenVerwijderen