zondag 25 december 2011

Juni 2011

12 juni wedstrijd Terheijden. Met vrouw, kids en schoonmoeder als supporters kon dit niet fout gaan. Samen met Yves P. lagen we te watertrappelen aan de startlijn. 8min22 na het startschot klommen Yves en ik het sop uit, richting fiets. Er stond een felle wind. Ik probeerde zo goed als kon in de buurt van Yves te blijven om dan het verschil in het lopen te kunnen maken. Yves is sterk in lang rechtdoor op het asfalt. Ik kwam een paar seconden na hem aan en maakte een vrij snelle wissel. Het lopen, ging vanzelf, 3min50/km over een afstand van 5,5K. Blij met de 7de plek maar voor mij te kort qua afstand.


26 juni was het zo ver: de Grand Raid des Hautes Fagnes. 65K en 1600hm in een zo snel mogelijke tijd. Met velen ingeschreven: Danny V, Yves P, Guy V, Jan VB, Jef M, Jan VL, Ben VG en Nikki. 10:00u onze startbox. Na 500m werd er al een eerste schifting gemaakt. Een klim om u tegen te zeggen. Danny zag ik steeds verder voor me uitrijden, ik dacht de rit is nog lang en die krijgt zijn klopje nog wel. Want de afdalingen hier zijn niet echt recupstukken. Maar ik heb hem nooit meer terug gezien. Uiteraard wel aan de aankomst waar ik na 4u45 aankwam , een half uur sneller dan vorig jaar.

1 opmerking: